فروشگاه فیزیکی بازرگانی شهبازیان

فروشگاه فیزیکی بازرگانی شهبازیان به نام تجاری فروشگاه زاگرس در سال 1379 به مدیریت آقایان احسان و محسن شهبازیان فعالیت خود را در زمینه فروش لوازم خانگی در شهرستان کاشان آغاز نمود، و در حال حاضر با وجود فروشگاه فیزیکی ارائه لوازم خانگی به منظور سهولت در امر انتخاب و مقایسه و ثبت کالا و گسترش امر ارائه کالا به سطح کشور اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی نموده است.

sh-2
Untitled-1
02-ax-2
02-ax

برادران شهبازیان

از ابتدا هدف بخش بازرگانی با مدیریت احسان شهبازیان، تامین بخش عمده ای از کالاهای لوازم خانگی با اصالت با پشتوانه شرکت های معتبر به منظور رضایت چند برابری خریداران و بالا نگه داشتن سطح کیفی این مجموعه بوده و همچنین این امر در بخش فروشگاه به مدیریت محسن شهبازیان به طور شاخصی مورد توجه و استقبال خریداران قرارگرفته است.

برندهای بازرگانی شهبازیان

نماینگی شرکت های بزگ و معتبری همچون فیلیپس، مولینکس، بوش، پاناسونیک، کیپ، دلونگی،فلر،داتیس و میگل با ضمانت نامه های اصلی و شرکتی

با محیط بازرگانی شهبازیان آشنا شویم

بازرگانی شهبازیان با تامین بخش عمده ای از کالاهای لوازم خانگی، سرمایش و گرمایش، آرایشی و بهداشتی برقی در برند های روز دنیا همواره با قیمت و شرایط عالی توانسته در سطح سطح کشور نیاز مشتریان خود را برطرف نمایید.

لوازم خانگی برقی خانگی شامل: یخچال فریزر،ماشین لباسشویی،ماشین ظرفشویی، انواع دستگاه های نوشیدنی ساز، لوازم پخت و پز، غذاساز و...

سرمایش و گرمایش شامل: انواع بخاری و هیترهای خانگی و صنعتی، انواع کولر آب و گازی

آرایشی و بهداشتی برقی شامل: سشوار، اصلاح سر، اصلاح صورت، اصلاح گوش و بینی، آرایش و زیبایی مو از جمله حالت دهنده ها

1753 نفر

مشتریان وفادار مجموعه

275 همکار

همکاران تحت پوشش سراسر کشور

14 نفر

پرسنل فعال در مجموعه

بازرگانی شهبازیان از زبان ما بیشتر بشناسید

کاشان / خیابان مدرس / نبش سیاست دوازده

031-55442001